Medical

4 τροφές που ενισχύουν τη μνήμη

Λαχανικά

Εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με αρκετή ποσότητα απο πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το μπρόκολο, το λάχανο και το το σπανάκι συμβάλλετε σημαντικά στην βελτίωση της μνήμης σας καθώς είναι πλούσα σε βιταμίνη Ε και φυλλικό οξύ.Προτιμήστε λοιπόν σαλάτες με πράσινα λαχανικά ή μπρόκολο στον ατμό γιατί αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή ως συνοδευτικά κυρίως γευμάτων.

Βατόμουρα (Μύρτιλα)

Τα μούρα και ιδιαίτερα τα βατόμουρα (blackberries), τα μύρτιλα (blueberries) και τα κεράσια αποτελούν πλούσια πηγή ανθοκυανίνων και άλλων φλαβονοειδών που ενισχύουν την διαδικασίας της μνήμης. Μπορείτε να τα απολαύστε σαν σνακ ή σε συνδυασμό με δημητριακά ενώ μπορείτε να λάβετε αυτά τα οφέλη από φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα και κεράσια.

4 ΤΡΟΦΈΣ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΎΟΥΝ ΤΗ ΜΝΉΜΗ

ω-3 λιπαρά οξέα

Τα λιπαρά έλαια των ψαριών είναι ο ακρογωνιαίος λίθος των τροφίμων που κάνουν καλό στον εγκέφαλο. Ο σολομός, το σκουμπρί, η ρέγκα, η σαρδέλα και άλλα ψάρια είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα και σε DHA (δοκοσαεξανοϊκό οξύ) που είναι ζωτικής σημασίας για την διατροφή μας και ενισχύει την λειτουργία των νευρώνων του εγκεφάλου. Αντικαταστήστε το κρέας με ψάρι δύο φορές την εβδομάδα για να λάβετε μια ικανοποιητική δόση των απαραίτητων αυτών θρεπτικών συστατικών ωστόσο εάν δεν τρώτε ψάρια συζητήστε μαζί με τον γιατρό σας ή τον εξειδικευμένο διαιτολόγο για εναλλακτικές τροφές ή συμπληρώματα διατροφής.

Καρύδια

Ευρέως γνωστά είναι τα καρύδια για την θετική επίδραση τους στην υγεία καθώς βελτιώνουν την γνωστική λειτουργία. Μια χούφτα καρυδιών σαν σνακ ικανοποιεί το αίσθημα της πείνας ενώ μπορείτε να τα προσθέσετε στην βρώμη ή την σαλάτα σας. Επίσης είναι εξαιρετική πηγή για αντιφλεγμονώδη λιπαρά Ωμέγα-3 και μια καλή εναλλακτική για όσους δεν τρώνε αρκετά ψάρια.

Το μυαλό και το σώμα λοιπόν είναι άμεσα εξαρτημένα απ’ τη διατροφή που κάνουμε γι’αυτό τον λόγο η προσεγμένη επιλογή τροφίμων μπορεί εμπράκτως να μας βοηθήσει να θυμόμαστε καλύτερα.

ΠΗΓΗ:http://citykidsguide.com