Medical

8 τροφές που δεν σας αφήνουν να… γεράσετε!

8 τροφές που δεν σας αφήνουν να… γεράσετε!Ο χρόνος κυλάει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να τον σταματήσουμε! Όσο μεγαλώνουμε παρατηρούμε πολλές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα μας. Λίγη χαλάρωση (σε άλλοτε σφριγηλά σημεία!) και μερικές ρυτίδες μας υπενθυμίζουν ότι το γήρας δεν κάνει εξαιρέσεις. Και παρόλο που κάνουμε τίμιες προσπάθειες να το καθυστερήσουμε με διάφορες κρέμες, ξεχνάμε να δώσουμε την απαραίτητη σημασία στην διατροφή μας. Yπάρχουν τροφές πλούσιες σε βιταμίνες με αντιγηραντικές ιδιότητες που κάνουν… θαύματα!

Ξηροί καρποί

Πολλοί ξηροί καρποί (ειδικά τα αμύγδαλα) είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην επιδιόρθωση του ιστού του δέρματος, στη διατήρηση της υγρασίας του και στην προστασία του από βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Τα καρύδια είναι περιέχουν ακόμη και αντιφλεγμονώδη λιπαρά οξέα ωμέγα-3 που χαρίζουν στο δέρμα μια όμορφη λάμψη.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι μια αντιφλεγμονώδες, αντιγηραντική τροφή πλούσια σε βιταμίνη Κ και C, η οποία βοηθάει στην παραγωγή κολλαγόνου – της κύριας πρωτεΐνης του δέρματος που του δίνει δύναμη και ελαστικότητα. Ακόμη, διάθετει φολικό οξύ, ασβέστιο και λουτεϊνη.

Γλυκοπατάτες

Oι γλυκοπατάτες περιέχουν ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται βήτα-καροτίνη – εκεί οφείλεται και το χρώμα τους- το οποίο μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, η οποία βοηθάει στην αποκατάσταση της ελαστικότητας του δέρματος. Επιπλέον, οι γλυκοπατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και Ε που χαρίζουν στο δέρμα ελαστικότητα και φωτεινότητα. Περιέχουν, όμως, και σίδηρο που συμβάλλει στην ομαλή παραγωγή ερυθρών και λευκών αιμοσφαιρίων και προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ντομάτες

Με την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και την πληθώρα βιταμινών, οι ντομάτες είναι μια κορυφαία επιλογή για να καταναλώσετε. Αυτό που πραγματικά τις κάνει να ξεχωρίζουν είναι ότι διαθέτουν λυκοπένιο – ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό κρατάει σφιχτό το δέρμα και καθυστερεί την εμφάνιση ρυτίδων. Είναι καλύτερο να ψήσετε πρώτα τις ντομάτες πριν τις καταναλώσετε καθώς το δέρμα «εκμεταλλεύεται» καλύτερα τις ιδιότηες του λυκοπενίου όταν αυτό θερμαίνεται.

Σολομός

Γιαούρτι

Η πρωτεΐνη είναι πιστός φίλος του σφριγηλού δέρματος. Εμποδίζει την πρόκληση ρυτίδων και το κυριότερο, καταναλώνοντας γιαούρτι θα αποφύγετε να εμφανίσετε το αντιαισθητικό «πόδι της χήνας». Είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνες Β, οι οποίες βοηθούν στην αποτοξίνωση του δέρματος.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α, B, C, E και Κ, αλλά και κάλιο. Ο συνδυασμός αυτός των θρεπτικών συστατικών αποτρέπει τις αρνητικές επιπτώσεις της γήρανσης, αφήνοντας το δέρμα λαμπερό και ελαστικό. Επιπλέον διατηρεί την υγρασία της επιδερμίδας και συμβάλλει στην αναγέννηση των κυττάρων. Εκτός από αυτό, όμως, η συχνή κατανάλωσή του μειώνει την χοληστερίνη και ρυθμίζει το ζάχαρο στο αίμα.

Φακές

Οι φακές δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι επίσης πλούσιες σε φολικό οξύ βιταμίνης Β. Γνωστή ως βιταμίνη Β9, το φολικό οξύ απαιτείται για την ανάπτυξη των κυττάρων και την ανάπτυξη των ιστών – και αυτό συμπεριλαμβάνει ακόμη και τα μαλλιά. Εάν θέλετε να αποφύγετε το γκριζάρισμα, η απάντηση βρίσκεται σε αυτό το όσπριο.

http://mama365.gr