Cooking

Χταπόδι γιουβέτσι

Το Κυριακάτικο τραπέζι αυτής της εβδομάδας θα έχει γιουβέτσι. Όχι όμως με κρέας αλλά με χταποδάκι! Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμείς το τρώμε οικογενειακώς.

Είτε ψητό, είτε βραστό ή λαδορίγανη στο φούρνο πάντα αποτελεί μια νοστιμιά! Εκτός από εξαιρετικός μεζές είναι πηγή βιταμινών, είναι πλούσιο σε πολλά βασικά μέταλλα όπως ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο, τα οποία βοηθούν τον οργανισμό στην εκτέλεση διάφορων ζωτικών λειτουργιών.

Η παρουσία των βιταμινών Α, Β και C στο χταπόδι είναι επίσης ευεργετική για τη υγεία του οργανισμού. Ενώ η βιταμίνη Α είναι χρήσιμη για τη διατήρηση της καλής όρασης, η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Με αφορμή λοιπόν τη νηστεία βάλτε το χταπόδι στο πιάτο της οικογένειάς σας και κερδίστε πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία!

ΥΛΙΚΑ:

250γρ κριθαράκι

λίγο λάδι

2 κιλά χταπόδι

κόκκινο κρασί

3 ντομάτες

μπαχαρικά (μπαχάρι, κόλιανδρος)

σκόρδο

μαϊντανό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Tο χταπόδι το βράζετε κανονικά (ξιδάτο νερό, δάφνη, θυμάρι, πιπέρι) μόνο που το σταματάμε όσο κρατάει ακόμη.Tο κόβουμε σε κομματάκια. Τσιγαρίζουμε αρκετό κρεμμύδι, κομμένο ροδέλες, σκόρδο ψιλοκομμένο, μπόλικο μαϊντανό και ρίχνουμε τα κομματάκια χταποδιού.Σβήνουμε με κόκκινο κρασί και προσθέτουμε τα μπαχαρικά (πιπέρι, μπαχάρι ή κόλιανδρο) και την ντομάτα (φρέσκια σε χοντρά κομμάτια). Tο όλο πρέπει να είναι πολύ ζουμερό. Προσθέτουμε στην κατσαρόλα ή στα γιουβέτσια ή στο ταψί (ανάλογα με τις δυνατότητες ψησίματος που έχουμε) μια χούφτα κριθαράκι κατ’ άτομο.Στην κατσαρόλα πρέπει να προσέχουμε μην κολλήσει στον πάτο.

http://infokids.gr