Gym

Διατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτη

ΘΕΣΗ 1 

Σε θέση οκλαδόν ίσια πλάτη και πιέζουμε το κεφάλι προς τον ώμο για 30” στην κάθε πλευρά

Διατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτηΘΕΣΗ 2

Πιέζουμε το κεφάλι μπροστά, μένουμε για 30” και  μετά πιέζουμε πάλι πάνω για 30”

Διατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτηΔιατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτηΘΕΣΗ 3

Ίσια πλάτη, χέρια μπροστά τεντωμένα, ανεβάζουμε και μένουμε για 30”

Διατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτηΔιατατικές ασκήσεις για τον αυχένα και την πλάτη

ΘΕΣΗ 4

Πιέζουμε για 30” την κάθε πλευρά

http://citykidsguide.com