Cooking

Εσείς τρώτε κινόα;

Αν όχι, ξανασκεφτείτε το και βάλτε την στη διατροφή σας!

– Το βασικό: Τι είναι; Είναι ένα δημητριακό ολικής αλέσεως.

– Τι περιέχει: Πολλές φυτικές ίνες που βοηθούν το έντερο να λειτουργεί ρολόι, πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας (σαν να τρως κρέας, μόνο που δεν τρως), σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ασβέστιο, αντιοξειδωτικές ουσίες.

– Τι δεν περιέχει: Γλουτένη, οπότε αν έχεις κοιλιοκάκη, μια χαρά, και καθόλου χοληστερόλη.

– Πώς στο καλό μαγειρεύεται;
Πανεύκολα, σαν να φτιάχνεις πλιγούρι. Αν και προσωπικά θα προτιμούσα να μου τη μαγειρέψει ένας σεφ, ο Κουτσόπουλος ας πούμε, εντελώς τυχαίο παράδειγμα, μη φαντάζεσαι.
Πηγή: AllYou