OLD HELLO 2

Η τηλεκπαίδευση “σαμποτάρει” το διάβασμα των παιδιών στο σπίτι

Όσο περισσότερο διαρκεί η τηλεκπαίδευση τόσο μειώνεται ο χρόνος που αφιερώνουν οι μαθητές σε σχολικά καθήκοντα, σύμφωνα με έρευνα του βρετανικού Ινστιτιούτου Δημοσιονομικών Μελετών (IFS). Οι ερευνητές παρακολούθησαν εκατοντάδες παιδιά στην Αγγλία και διαπίστωσαν ότι στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης ο χρόνος που αφιέρωναν στη διαδικασία της μάθησης ήταν κατά 50% λιγότερος από ό,τι όταν τα σχολεία ήταν ανοικτά.

«Θα χρειαστούμε ένα μεγάλο πρόγραμμα υποστήριξης μαθητών για να επανορθώσουμε τη ζημιά που έχει κάνει η πανδημία», λέει η ερευνήτρια του IFS Κριστίν Φάρκαρσον. Πριν από το lockdown, οι μαθητές γυμνασίου εργάζονταν περίπου εξίμισι ώρες την ημέρα κατά μέσον όρο. Με το κλείσιμο των σχολείων, τον Απρίλιο – Μάιο, ο χρόνος αυτός μειώθηκε στις τέσσερις ώρες και 15 λεπτά, ενώ για όσους μαθητές δεν επέστρεψαν καθόλου στα σχολεία έως τη λήξη της σχολικής χρονιάς, σημειώθηκε και νέα πτώση του αριθμού ωρών ενασχόλησης.

Σε αντιστοιχία με τα ευρήματα αυτά, το Εθνικό Ιδρυμα Εκπαιδευτικών Ερευνών μέτρησε κάθετη πτώση στις δεξιότητες στα μαθηματικά, στην ανάγνωση και στη γραφή στους μαθητές δημοτικού. Σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις του IFS, η πτώση του μαθησιακού επιπέδου λόγω της τηλεκπαίδευσης θα κοστίσει συνολικά 350 δισ. στερλίνες χαμένου εισοδήματος στους μαθητές της γενιάς αυτής.

Μην στερείτε την πρόσβαση των παιδιών στις παιδικές χαρές

Την ίδια στιγμή, όμως, τα παιδιά έχουν υποστεί σημαντικό σοκ λόγω της απώλειας κοινωνικότητας. Προ ολίγων ημερών, Βρετανοί παιδίατροι απηύθυναν έκκληση στην κυβέρνηση να χαλαρώσει τους κανόνες για τις παιδικές χαρές, ώστε να μη στερούνται τα παιδιά το παιχνίδι. Αρχικά, οι κανόνες ανέφεραν ότι η πρόσβαση στις παιδικές χαρές επιτρέπεται μόνο για τα παιδιά που δεν έχουν στο σπίτι τους κήπο, ενώ εν συνεχεία η πρόσβαση επετράπη σε όλα τα παιδιά, αρκεί να διατηρούν απόσταση τουλάχιστον δύο μέτρων από άτομα που δεν ανήκουν στο νοικοκυριό τους. Γιατροί και ειδικοί της δημόσιας υγείας έχουν ζητήσει χαλάρωση αυτών των απαγορεύσεων, εκτιμώντας ότι η έλλειψη παιχνιδιού με τους συνομηλίκους τους έχει βαθιές επιπτώσεις στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

ΠΗΓΗ:http://infokids.gr